Reklamacje i zwroty

Gwarancja 

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji.

W przypadku udzielenia gwarancji, gwarancja trwałości nie będzie przewidywać warunków naprawy lub wymiany Towaru dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego na prawach konsumenta mniej korzystnych niż określone w Rozdziale 6 Regulaminu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Produkty z kategorii II gatunek posiadają niewielkie wady typu: drobne zabrudzenie, plamka, mała dziurka, zaciągnięcie tkaniny. Tego typu wady nie wpływają na komfort użytkowania i bezpieczeństw, są natomiast objete atrakcyjną obniżka.
Powyższe wady nie mogą być przedmiotem reklamacji z uwagi na fakt, że Klient wiedział o nich w chwili zakupu. Nie wysyłamy zdjęć poszczególnych produktów. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Kupującym na terenie UE przysługuje prawo odstąpienia od umowy (anulowania lub zwrotu zamówienia) w ciągu 14 dni od daty dostawy. Ze względu na opłaty celne i dodatkowe koszty nie przyjmujemy zwrotów i wymian spoza Unii Europejskiej.

 

Produkty wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

 

Nie pokrywamy kosztów zwrotów i wymian.

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wymagających od nas uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych opłat.

Nie zwracamy również podatku i opłaty celnej.


Konsument ma obowiązek zapłacić za towar i odebrać go.

Jeżeli Konsument zmieni zdanie, powinien odebrać przesyłkę i odesłać ją na podany adres zwrotny. W przypadku przesyłki, która nie zostanie odebrana z poczty i zostanie zwrócona do nadawcy, Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki i zwrotu oraz ewentualnymi dodatkowymi opłatami celnymi.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i paragonem  na adres

Cotton&Sweets Sp. z o.o.

ul. Spiska 5

05-825 Grodzisk Mazowiecki

 

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Szczegółowy opis procedur znajduje się w regulaminie --> Regulamin sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl